Vi har tagit fram posters som du ska kunna känna igen dig i, och som du med stolthet kan visa upp. Våra unika designs kännetecknas av abstrakta, moderna och minimalistiska inslag med starka kontraster som passar fint i varje hem och hus.
Vi välkomnar all feedback, önskemål och synpunkter kring våra produkter! På SapphicStudio strävar vi ständigt efter att förbättra och utveckla våra produkter så att alla kan känna sig sedda, hörda och uppskattade genom våra posters.
Alla våra posters är utformade med huvudsyftet om att de ska vara genusneutrala och passa för alla.
Se vad våra kunder beställt och få inspiration genom att läsa vår Blogg.
Våra produkter
Vad är en personlig poster?
En personlig poster är en anpassningsbar poster där du som kund kan skriva in information som namn, datum, plats, samt välja färg på bakgrund och tillhörande motiv. Dessa detaljer syns i realtid när du skapar din poster på hemsidan.
SapphicStudio erbjuder unika och stilrena posters för nyförälskade, nyförlovade, nygifta och blivande par, för olika milstolpar och stora, viktiga dagar i livet.
Kan jag förhandsgranska min poster?
Ja, du kan alltid förhandsgranska din poster i realtid när du lägger till information och gör ändringar.
Innan du går vidare till kassan behöver du bekräfta att all information stämmer, så dubbelkolla att allt ser rätt ut på postern innan du slutför ditt köp!
Alla posters trycks med färgprofilen CMYK och som PDF-format för bästa tryckresultat.
Vi trycker alla posters på ett obestruket matt 200g/m2 papper.
Vem illustrerar era posters?
Vi har själv illustrerat varje poster i programmet Adobe Illustrator.
Ingår ram till era posters?
Nej, det ingår ingen ram till någon av våra posters.
Vilka storlekar erbjuder ni?
Det finns tre storlekar att välja mellan:
30x40 cm
50x70 cm
70x100 cm
Hur påverkas miljön av produktionen på era posters?
Vi använder FSC-certifierat papper eller motsvarande certifieringar beroende på regional tillgänglighet vilket är bättre för både människan och planeten.
FCS - ”Forest Stewardship Council” är en ursprungsmärkning för trä, där man garanterar att skogen återplanteras.
Beställning
Min order har blivit fel vid beställning, vad ska jag göra?
Kontakta oss direkt på vår kontaktsida så hjälper vi dig att korrigera felet.
Kan jag göra ändringar i min order efter köp?
Tyvärr kan vi inte göra ändringar i din beställning efter att köpet är genomfört, och vi kan heller inte lägga till eller ta bort produkter.
Om din order ännu inte har skickats kan vi dock makulera den. Kontakta oss gärna så fort som möjligt.
Kan jag ångra mitt köp?
Tyvärr kan köpet inte ångras, dock kan vi makulera ordern innan den börjar tryckas.
Kontakta oss med en gång så hjälper vi er med det.
Jag har inte fått någon orderbekräftelse
Om du har lagt en order hos oss men inte fått någon orderbekräftelse, kan det vara så att den hamnat i din skräppostmapp. Kontrollera gärna om den finns där.
Det kan också bero på att fel e-postadress har angetts. Kontakta oss genom att klicka här, så hjälper vi dig att se om din order är registrerad. Om så är fallet kan vi korrigera din e-postadress och skicka om bekräftelsen.
Om ordern inte verkar ha gått igenom, kontakta oss innan du gör en ny beställning för att undvika att beställa dubbelt.
Leverans
Hur lång är leveranstiden?
Leveranstiden är 3-7 arbetsdagar. Observera att leveranstiden kan bli något längre vid högtider och röda dagar.
Vad kostar frakten?
Den kostar ingenting då vi erbjuder fri frakt!
Hur spårar jag mitt paket?
Du kommer att få ett e-postmeddelande med en spårningslänk så snart din order har lämnat lagret. Kom ihåg att kolla i din skräppostmapp, då e-post ibland kan hamna där av misstag.
Vad händer om jag uppgivit fel leveransinformation?
Om du har angett fel information, såsom adress, e-postadress eller telefonnummer, kontakta oss här omedelbart så att vi kan försöka justera uppgifterna i tid.
Observera att om detta påverkar leveransen av din beställning, ansvarar du som kund för eventuella kostnader som kan uppstå.
Retur / reklamation
Jag vill returnera min beställning, hur gör jag?
Tyvärr accepterar vi inte returer då alla våra posters är personligt anpassade. Du kan dock avboka din beställning fram till dess att tillverkningen påbörjas. Kontakta oss direkt kontaktsidan.
Jag har frågor gällande min faktura, vart vänder jag mig?
All fakturering sköts av Klarna. Om du har några frågor om din faktura, vänligen kontakta Klarna direkt. Du hittar deras kontaktinformation på www.klarna.com.
Hur personanpassas postern?
Vi har gjort en steg-för-steg-guide så att du enkelt kan fylla i all information, samt välja bland färger och motiv. Det är lätt som en plätt!